اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش‌آموزان وجود خواهد داشت.

معلمانی که نمی‌توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانش‌آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانایی روش‌های جدید تدریس و گرداندن کلاس را در خود کشف کند.

 

دانش‌آموزان ,معلم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابهای آسمانی را دوباره می خوانیم دانلود فیلم و سریال جدید اطلاعاتی درمورد زیورآلات پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ارزان کده